بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

ما مراقبتیم :|

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ
هیچ وقت نمی بخشم آدمایی رو که به بهونه محافظت از من،فرصت تجربه خوشبختی رو از من گرفتن
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
بانوی خیال

نظرات  (۵)

نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده __فایل صوتی استمرار، رمز دستیابی به اهداف 100% رایگان__آدرس لینک مجموعه : www.j.mp/cssraaz  __  آدرس بلاگ : www.css.vcp.ir
حالا شما برو یه دو تا نون بخر بیار تا یکم بزرگ شدی در موردت تصمیم بگیریم :))) والا :)))
پاسخ:
تو هم یکی میشی مثه همونا من میدونم :))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ یاسمین پرنده ی سفید
می دونی... شاید کمتر کسی بتونه اندازه من بفهمه چی میگی... اما...
میبخشی... روزی که خودت تو جایگاه اونا قرار میگیری و ناخودآگاه همون کارو می کنی.
اعتراف می کنم یکی از دلایلی که از مادر شدن فرار میکنم همینه... چون می دونم یه روز خودمم به سخت گیری مامانم میشم با این که با سخت گیری زیاد موافق نیستم.
بعضی چیزا اجتناب ناپذیره :)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۷ سکوتـــــــــ پاییزی
بنظرم خودمون این فرصت از خودمون میگیریم با تسلیم شدن ..میدونم الان میگی  حرف زدن ازش راحته و تو عمل نمیشه اما برای داشتن چیزایی که میخوای باید جنگید
فرصت خوشبختی ...می فهمم از دست دادن را ..
پاسخ:
خوبه که میفهمی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی