بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

متصل است او ...

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

دخیل ببندیم به هرچیزی که باعث میشه نسبت به خودمون حالمون خوب بشه ، که حتی اندازه سر سوزنی رضایت از خودمون دلامونو قلقلک بده ، اون چیز میتونه اخلاقی باشه میتونه یه شخص باشه یا هر چیز دیگه ای ، بگردیم و پیداش کنیم اون چیزی رو که کنارش بخوایم بهترین باشیم ...

روزه برای منی که پُرم از اشتباه و نا خلفی و راه کج رفتن ، پُرم از هزار و هزارتا دلهره و شک ، پُرم از نفهمیدنِ خودم ، توی این سالا خونه ی آخر نجاتم بوده که حالم بد نشه از منی که توی زندگیمه ، که حتی شده یکم تلاش کنم بهتر باشم واسه آدمایی ک دوستشون دارم ، که داد نزنم ، بد و بیراه نگم به زمونه ، که دم دمای اذان که میشه خودمو بغل کنم و بگم دیدی تونستی دیدی امروز اونی بودی که باید همیشه باشی ، دیدی هنوزم اون ستاره ی چشمک زنِ امید ازت دست بر نداشته !

براتون دعا میکنم پیدا کنید اون چیزی رو که واسطه میشه بفهمین چقد همه ی ما آدما خوبی های کشف نشده داریم ، دعا میکنم پیدا کنید خودِ خوبتونو از لا به لای این زندگیِ شلوغ .

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۲۵
بانوی خیال

نظرات  (۶)

آمین 
ما هم برای شما دعا میکنیم:)
پاسخ:
ممنونم از مهربونیت
:)
من هرچی بیشتر میگردم کمتر پیدا می کنم...
پاسخ:
اونجایی ک میگردی جای درستیه؟ نباشه اونطور ک مثلا تو انبار سیب زمینی دنبال آلبالو بگردی :))))
:))
نه اونجوری نیس
ولی من زیاد شاید و اما و اگری هستم هرچیزی رو از چند وجه میبینم و بررسی میکنم و درنهایت هم به نتیجه ای ک بقیه میرسن نمیرسم!!
پاسخ:
پیداش میکنی یروز :) 
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۰ سکوتـــــــــ پاییزی
کاش بتونیم آدمای این مدلی باشیم...

بیا به منم این راه نشون بده ...:))
پاسخ:
کدوم راهو؟ گفتم که مهم اینه که چی بهت احساس بهتر بودن بهت میده ^___^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ سمانه میم
خوبی های کشف نشده👌
پاسخ:
که باید زودی کشف بشن ؛)
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۸ یاسمین پرنده ی سفید
خوشگل مهربون من :) 3>
پاسخ:
گلوله ی سفیدم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی