بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

احتمالا بیست سالگی نوبرونه ترین و هیجان انگیز ترین سنیه که هر آدمی توی زندگیش تجربه میکنه ، تا بیست سالگی خودتو بهتر میفهمی ، تجربه میکنی ، میجنگی ، زمین میخوری ، بچگی میکنی ، خطا میکنی و بالاخره میرسی به بیست سالگی . شاید هم مهم نیست چه سنی باشه ولی بالاخره وقتی شمع های یه عدد دورقمی داره روبه روت آب میشه تو دنیارو بهتر از همه ی سال های گذشتت بلد شدی ، خودتو بلد شدی ، از یه جایی به بعد میفهمی که بد نبودن به معنی خوب بودن نیست ، که بد نبودن فقط بد نبودنه ، که برای خوب بودن باید کارهای خیلی زیادی بکنی ، میفهمی که توی زندگی هیچی با ارزش تر از شریف بودن نیست ، میفهمی که کائنات بازتاب همون چیزی هستن که تو در مقابلشون بودی ، میفهمی که باید یه چیزی رو پیدا کنی واسه معلق نبودن ، میفهمی که قلبت له له میزنه واسه چیزی به اسم ایمان که تعریفش واسه هر آدمی فرق داره ، میفهمی ایمان اون چیزیه که تورو هل میده به سمت خوب بودن ، یاد میگیری که آدمارو دوست داشته باشی ، که باورشون کنی ، یاد میگیری برای اینکه زندگی بهت آرامش رو عطا کنه باید بخشنده و مهربون باشی ، باید بلد باشی ببخشی ، باید بلد باشی بگذری تا بدست بیاری ! میفهمی که عشق تنها موهبت روی زمینه که تمومی نداره ، میفهمی که باید از خودت توی این دنیا چیزی رو ثبت کنی که حال دنیا رو خوب کنه ، میفهمی که جهان به اندازه کافی جنگ و بی معرفتی و نامهربونی به خودش دیده پس با خنده هات باید به دنیا ارزش ادامه دادن بدی ، میفهمی که پای تموم خطاهات وایسی ، میفهمی که باید برای بخشیده شدن تلاش کنی ... 

دلم میخواد چشمامو ببندم و تموم ثانیه ها زندگیمو از نو مرور کنم ، من توی زندگیم احتمالا دل های زیادی رو شکوندم ، دروغ های زیادی گفتم ، بچگی کردم و هزار و هزارتا تجربه ی دیگه ... ولی حالا حالم خوبه ، یروزی ینفر بهم گفت همه ی آدما به جایی میرسن که به اسمشون به زادگاهشون به خانوادشون افتخار میکنن و دیگه بخاطرش دروغ نمیگن ... من بخاطر تموم آدم هایی که اومدن توی زندگیم خدارو شکر میکنم حتی اونایی که دیگه نیستن ، بخاطر تموم حرف های خوبی که زدن ، بخاطر تموم اثر انگشت هایی که روی صفحه زندگیم زدن ، ممنونم ، من بی نهایت عاشق دایره ی کوچیک زندگی الانمم و بخاطر تک تک آدمایی که توی این دایره دارن کنار من نفس میکشن هزار بار خداروشکر میکنم ...  عاشق زندگی کردنم ، و تنها آرزویی که توی دلمه اینه که جهان هیچوقت این عشق و شور رو ازم نگیره ، که اجازه بده این همه هیجان درون من باقی بمونه ... و دیگه اینکه میخوام بگم زندگی هنوز خوشگلیاشو داره 


پ.ن: من یک متولد 1375/5/5در ساعت 5بعد از ظهر هستم! از اتاق فرمان اشاره میکنن خودتم که شبیه پنجی گردالو :| 


پ.ن:سلام سلام ...آی زندگی سلام ^__^

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۰۵
بانوی خیال

نظرات  (۱۲)

تولدت مبارک.
زندگیت پر از انرژی مثبت!
خالی از آدمایه اشتباهی
:)
پاسخ:
ممنونم نوتلا خان ؛)
تولدِ پنج پنجیت مبارک بانوی گردالو :دی
آرزو میکنم شمع 120 سالگیتو هم همینقدر با عشق و شور فوت کنی.

پاسخ:
ممنونم میم شین عزیزم ، قربون دل مهربونت
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۱ شاهزاده شب
سحر :)
بیست سالگیت مبارک
زندگیت بیست باشه همیشه :)
پاسخ:
شاهزاده ی خووووبم :***
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۳ یاسمین پرنده ی سفید
برات بهترین روزا رو آرزو میکنم :) از همین پشت فرمون :))))))))))) عزیز دل :)
پاسخ:
آخ آخ حالا هی به روم بیار :دی
چقدر شیک :))
پاسخ:
:)))) خفن هم هست تازه
تبریککککککککککککک
پاسخ:
سپااااااس :دی
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۳ اسماعیل غنی زاده
تولدتون مبارک...سلامت باشین :)
پاسخ:
ممنون اسماعیل خان غنی زاده :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۷ رها مشق سکوت
تولدت مبارک 
برات یه عالمه روز خوب، حس خوب و آدمای خوب آرزو میکنم
پاسخ:
ای جانم ممنونم خیلی :*
زندگیت بیست باشه ، وهمیشه پنج برعکس باشه دنیات:)
پاسخ:
ممنونم مرتضی :) زندگی ههمون بیست باشه الهی
تولدت مبارکککککککک
پاسخ:
بوس به دلت ثریا :*
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۵ سکوتـــــــــ پاییزی
سحرررم تولدت مبارک :-* عاشقتم ♥
پاسخ:
عزیزمی
تولدت بیست سالگیت مبارک بانوی خیال....
پاسخ:
ممنون برنا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی