بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

حب ...

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

دچار شده ام ...

آنقدر عجیب و سریع که قفسه ی سینه ام از هجوم این حس دارد ترک میخورد ! بلد نیستم با خودم چکار کنم !

لبریز ِ لبریزم ... و در اوج ِ قدرت احساس ترس میکنم ! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۵
بانوی خیال

نظرات  (۵)

مممممباااارکه
:)
امیدوارم یکی مثل خودت نصیبت بشه جان دل
؛)
پاسخ:
آرزو های افراد بی نام و نشون قبول نمیشه ها ! از ما گفتن
ضمنا نمیدونم این آرزو خوبه یا نه ! اینکه یکی شبیه خودم نصیبم بشه
معرفی کردم قبلا.آرزو آرزوعه دیگه.چه فرق داره کی باشه؟
این آرزو هم دیگه بستگی برداشتت از خودت داره.ولی اینجور که من دریافتم سرانجامی نداره.(ترک کننده قهار)
پاسخ:
سر انجامش فقط به خود آدم بستگی داره :)
۰۹ آذر ۹۶ ، ۰۲:۴۵ آقای بنفش
من فقط وقتایی که احساس ترس ندارم ، نگران میشم :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۱ یاسمین پرنده ی سفید
درجواب آرزوی بابایگا باید بگم خیالم راحته :) چون می دونم لیاقت بهترین ها رو داری و یکی از بهترین ها نصیبت میشه :)
مهربانو... نیمه ی پر لیوان رو ببین... این که حس قدرت داری عالیه... هر چیزی که هست... تو از پسش برمیای :)
پاسخ:
چه خوب که تورو دارم ، دلگرمیِ عمیقِ من :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی