بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

تولدشه

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

ازم پرسید دوستم داری ؟ 

طول کشید تا جوابشو بدم .. چند ماه طول کشید 

دنبال نشونه ها بودم . قبلش باید به خودم ثابت میشد ! 

هر روز چیزهای جدیدی کشف میکردم 

یروزی داشتیم باهم فیلم نگاه میکردیم 

" نیمه شب اتفاق افتاد" بود 

حامد بهداد داشت میخوند : ساغرم شکست ای ساقی .. رفته ام ز دست ای ساقی ...

ما هم زیر لب میخوندیم باهاش ، تحریر بلد نبودیم ، خندمون میگرفت وسطاش .. یه جاهایی فیلم آروم شد .. سرم روو شونه ش بود زل زده بودم به رگ دستاش ، اونم احتمالا مثل همیشه ی فیلم دیدنامون زیر چشمی داشت منو نگاه میکرد 

چشمامو بستم ، نمیدونم چی بود یه حجم عظیمی از سنگینی خورد وسط قفسه ی سینم ، دیدم آخ چقد دلتنگش بودم 

دیدم چقد خاطرشو میخوام 

نشونه ها داشتن حمله میکردن 

دیدم حاضرم سهمم از خوشبختی ِ جهان رو بدم بهش تا اون جای هر دومون خوشبخت باشه 

حاضرم وقتی آفتاب تیزه ، سایه ی درخت رو بدم به اون

اگه همه ی کفش های جهان یکروزی گم بشه حاضرم همیشه چند قدم جلوتر ازش راه برم تا سنگ ریزه هارو جمع کنم 

حاضرم تموم گوشت های خورشت رو بدم بهش :))) 

 اگه اینا دوست داشتن نبود پس چی بود ؟ 

داشت تیتراژ رو نشون میداد 

سرمو بلند کردم

گفت دوستت دارم 

گفتم منم دوستت دارم 

منم دوستت دارم 

دوستت دارم ....


پ.ن : ای حرص دهنده ی قهار ، ای خوابالو ، ای سیبیلو ، ای صاحبِ حسن :)) تولدت مبارک 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
بانوی خیال

نظرات  (۵)

۲۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۷ Abolfazl Jahanshahi
اگه بدونی  چقد خوشحالم ک تو این دنیا  عاشقه توام، مهربون ترینه منی، 
 اگه بدونی چقد خوبه داشتن تو، جای من نیسی ک بدونی  ، لحظه لحظش  خوشمزس .
منو این نظام خوابالو کرد تو ک میدونیی 😶
پاسخ:
قربونت بیام ^_^ 
تولدت مبارک
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۰ یاسمین پرنده ی سفید
تولدش مبارک :)

+می دونی؟ اینم حس آشنایی بود :) شیرین :) همون دلشوره های دوست داشتنی که تجربه اشون کردم اومد سراغم موقع خوندن پستت:)
دلهره ی شیرینِ اولین باری که دست کسی رو میگیری... یا دلهره ی گفتنِ اولین "دوستت دارم"

الهی که همیشه خوشبخت باشی و هیچوقت این دلهره های شیرین از دلاتون نره مهربانو
+بهش بگو اگه قدرتو ندونه خودم همه ی اون سنگ ریزه های مسیر رو می کوبم تو سرش :)))))))))) .... آقای جهانشاهی با شمام
پاسخ:
فقط میخوام بغلت کنم
همین 
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۷ سکوتـــــــــ پاییزی
چه عاشقانه شیرینی ❤
پاسخ:
نمیشه ترش باشه؟ 
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۸ سکوتـــــــــ پاییزی
یادم رفت بگم 
تولدشون مبارک .. 🌹🌹🌹
با هم بودنتان به تداوم تابش خورشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی