بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

magestic death

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

اگر مردن انتخابی بود ، اگر میشد در جایی در لحظه ای در صدایی در نوشته ای که میخواهی بمیری ، کجا میمردی؟

من باشم ، در نوشته ای اگر میتوانستم بمیرم ، لابه لای جمله های صابر ابر آنجا که از خوبی عشق میگوید , آنجا که از مبارکی علاقه میگوید ، آنجا میمردم .


در صدایی اگر میتوانستم بمیرم ، در خش صدای داریوش آنجا که میگوید " تماشا کن ، تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی " یا در شوق و آرامش صدای صولتی آنجا که میخواند "اگه همخونه میخوای ، من ! اگه دیوونه میخوای ، من ! گل عاشق ، گل عاشق اگه گلخونه میخوای ، من ! بیا باشیم مال هم ، بیا باشیم مال هم "


در جایی اگر میتوانستم بمیرم ، وسط پیاده روی عصر های پاییز با دست های توی جیب و سرمای چسبیده روی پوست صورتم ، وقتی تند تند روی لبه ی جدول راه میرفتم و آواز میخواندم ، میمردم !


در کتابی اگر میتوانستم بمیرم ، لا به لای صفحه های مثنوی جان میدادم . " ما چاره ی عالمیم و بیچاره ی تو"


در ساعتی اگر میتوانستم بمیرم ، ساعت را کوک میکردم به وقت 6 عصر شهریور 


در بویی اگر میتوانستم بمیرم ، بوی نارنگی :) 🍊


اگر مرگی در راه است ، که بی شک هست ! کاش میشد اینطور با شکوه و پر اشتیاق مرد .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
بانوی خیال

نظرات  (۷)

۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۰ یاسمین پرنده ی سفید
دور ازجون...
حالا کو تا وقتی که تو بخوای حرف مردن بزنی دختر
پاسخ:
دور از جون همه مون 
ولی موقع نوشتنش واقعا حالم بد نبود با ذوق نوشتم 😍
اگر مردن انتخابی بود من در این برهه از زندگی ام می مردم ..
تو اتاق خودم ..وقتی که بارون می امد ..ترجیحا //
پاسخ:
:)
شهر ویور ؟ :]
پاسخ:
نمیشد به روم نیاری ؟ 😒😅
زودتر از من بمیر.یکمی زودتر از من بمیر
تا تو اونی نباشی که مجبوره راه خونه رو تنها برگرده!
نه الان من نمیتونم بهش فکر کنم !!! 
خدا نکنه... 
ولی انتخاب ها عالی بود .. 🙊😣
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۹ بانوچـ ـه
هرچند دور از جون و اینا... ولی متن رو دوست داشتم :)
پاسخ:
دور از جون هممون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی