بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

دور از تو اندیشه ی بدان ..

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

ما آدم های متوسطی بودیم ، با در آمد های متوسط ، شادی های متوسط ، آرزو های بزرگ ... دلخوش بودیم به سینماهای سه شنبه ، به ذرت مکزیکی های غروب زمستان بعد از کلاس کنکور ، به آل استار های قرمز فیک ، به پیچاندن کلاس های ریاضی مهندسی و کافه گردی ها ، به چای و کیک یزدی های محرم دانشگاه ، به لباس قرض گرفتن های قبل عروسی ، به سالی یکبار شمال و مشهد ... می خندیدیم ، حسودی می کردیم ، بغض می کردیم ،خیال میبافتیم ! مثلا فکر میکردیم ته دنیاس اگر یکروز برویم استانبول و خیابان استقلال را از نزدیک ببینیم ! بگذریم ... اینها را گفتم که بگویم این روز ها ... این روز های سرد و سیاه و بی برگ ، عجیب دلم گرفته ، از شادی های متوسطی که انگار سال ها از آنها گذشته ،از آنچه بر سرمان می آورند ، از به دست نیاوردن ها ، از از دست دادن ها ، از لبخند های الکی ، از نا امیدی در چهره ی همه ... دلم گرفته از اینکه در بهترین سن زندگی و در عین حال در بدترین دوره تاریخ و روز ها هستم ، میدانید چیست ؟ ما نه تنها داشته ها ، بلکه نداشته هایمان را هم از دست دادیم ...  چاره ای جز رفتن هست وقتی هر قدمی برای بهبود مساوی با گلوله ای در شقیقه است ؟ این روز ها فقط به رفتن فکر میکنم ، به کوچ کردن ، به دور شدن ، به رسیدن به ذره ای ... فقط ذره ای امید ، آرامش و ثبات ... ولی دروغ چرا جیب ها خالی تر از آرزو هاست...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۰
بانوی خیال

نظرات  (۵)

۲۰ آذر ۹۸ ، ۰۸:۳۴ باده پرست

سلام

همه مون به فکر رفتنیم

کاش همه مون نمی رفتیم

همه مون جمع می‌شدیم و درستش میکردیم

 

پاسخ:
کاش شدنی بود..
۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۵ باده پرست

هیچکاری غیر ممکن نیست

شدنیه

به شرطی که اراده جمعی پشتش باشه

 

۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۷ شاهزاده شب

نداشته هایمان را هم از دست دادیم...

 

من هم فکر رفتن دارم...

۲۷ آذر ۹۸ ، ۰۸:۱۶ یاسمین پرنده ی سفید

و این روزا خیلیا مثل توئن... 

۲۷ آذر ۹۸ ، ۰۸:۱۹ یاسمین پرنده ی سفید

و در جواب باده پرست میخوام بگم من سالهاست دیگه فکر رفتن نیستم. تبعاتش رو پذیرفتم و تمام سعی ام رو میکنم همینجا در حد توانم شاد باشم. 

اگر ایران به جز ویران سرا نیست... من ایران ویران سرا را دوست دارم...

ضمن این که من دیگه آدم از صفر شروع کردن نیستم. اینجا هر چی هم که باشه کشور خودمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی