بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

من که به دریا زده ام... تا چه کنی با دل من

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ

گاهی وقتا دوتا راه پیش روته یکیش ختم میشه به مصلحت که آثار جانبیش اینه که تو این راه باعث میشی یک تا چندین نفر از تو ناراحت بشن ازت کینه به دل بگیرن و یه حس عذاب وجدان مسخره همیشه بیخ گلوت باشه...و راه دوم اونیه که تو میشه آدم خوبه کسی از دستت ناراحت نیست تو میشی اونکه با وجود اینکه میدونی راهت غلطه اما ادامه میدی و خب صد البته مدارا میکنی فقط واسه اینکه اون عذاب وجدانه دست از سرت برداره!

این خیلی خوبه که وقتی سر دوراهی هستی بدونی دقیقا کدوم راه درسته و اتفاقا همون راه رو هم بری.... اما بدیش اینه خوب که گذشتی از اون جا،وقتی نشستی تا نفس تازه کنی و اون کوله بار عذاب وجدانه رو چند لحظه زمین گذاشتی، به این فکر کنی نکنه دارم اشتباه میکنم؟ نکنه راه درست یعنی خوشحال کردن آدمایی که دوستشون داری نکنه راه دست یعنی کوتاه اومدن از همه خواسته ها و عقایدت؟

من شاید تموم این مدت رو داشتم خودخواهی میکردم که نه خواستم عوض بشم و نه خواستم کسی رو عوض کنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
بانوی خیال

نظرات  (۳)

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ شاهزاده شب
منم یه چندوقته به این رسیدم... خوب بودن و خوب بودن...همین...
ولی یکم سخته :)
پاسخ:
متوجه نشدم؟یعنی راه دوم؟واقعا؟
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۰ یاسمین پرنده ی سفید
اتفاقا امروز دقیقا داشتم همینو میگفتم به کسی...
این که من رکم. حرفمو می زنم اما دوستی و دشمنیم معلومه. اگه از کسی ناراحت باشم نمی تونم تظاهر کنم که ناراحت نیستم. اگه دوستش نداشته باشم نمی تونم بهش دروغ بگم. اگه...
می دونی... خیلی جاها به ضررم تموم میشه اما من اینم!
نمی تونم... نه راستشو بخوای می تونم... اما دلم نمی خواد غیر از این باشم. ترجیح می دم خودم باشم. موضع خودم و اطرافیانم باهام مشخص باشه.
متنفرم از این که اهمیت نشون بدم برای چیزی که برام مهم نیست. تظاهر کردن تا یه زمانی جواب میده. بالاخره یه جایی یه روزی دست آدم رو میشه... و اون روز چه روز بدیه!
ولی باهات موافقم... امیدوارم همیشه سر دو راهی ها بتونیم تصمیم درست رو بگیریم. این که وسط راه پشیمون نباشی از کاری که کردی خیلی مهمه :)

+ بعضی وقتا لازم نیست آدم خودش یا کسی رو زیاد تغییر بده :) بهترین دوست ها بین دوستاییه که همدیگه رو با همه ی بدی ها و خوبی های همدیگه دوست دارن :) همونطور که هستن :)
این نظر منه :)
پاسخ:
بحث تظاهر نیست یاسی، بحث گذشتن از آدماس...گفتنش خیلی سخته، اما گاهی پیش میاد که درست ترین راه گذشتن از آدما یا حس ها یاهرچیز دیگه ایه که همچنان دوستشون داری، و حتی گذشتنه هم به اختیار خودته!و این مزخرف ترین منطق دنیاس
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۹ یاسمین پرنده ی سفید
اوهوم... فکر کنم می فهمم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی