بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

به من خوبی نکن شاید، برای هر دومون بدشه

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

تمام درد من اینجاست
تو هرکاری کنی خوبی...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
بانوی خیال

نظرات  (۵)

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ احساس ِ غریب
تو هرکاری کنی خوبی ومن...:(
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ یاسمین پرنده ی سفید
یه کم بدی کن... سرد شو گاهی...
تمرین این چیزا برام خوبه...
بذار بدونم... تنهایی بازم...
یه روز در خونمو می کوبه


...
پاسخ:
تو باید جای من باشی ببینی در تو چی دیدم...

سحری ؟؟؟خانوم مهندس خوشکلم ....خوبی عزیزم ؟؟؟؟؟چقد دلم هواتو کرده بود دختر

چه خبر سحری ؟چیکار میکنی ؟


پاسخ:
عه صدف :0 چطوری پیدام کردی ؟ بعد از دست دادن بلوگفا انگار همه چی از دست رفته بود... چقد دلم هوای  یه کامنت از یه وست قدیمی داشت 3> منکه خوبم ^ـــ^ تو چطوری؟

عه سحر از طریق اینتر پل پیدات کردم .....

از وبلاگ محسن پیدات کردم ....درواقع همتونو ازاونجا پیدا کردم ...

بازم خداروشکر محسن عقلش کشید یه ادرس از خودش گذاشت تو وبلاگش

وگرنه شماها که همتون مجنونید همینجور بیخبر گذاشتین رفتین ....

مطالب اونجا رو نمیتونی بیاری اینجا سحری ؟؟چقد خاطرات خوب و بد داشتیم تو

بلاگفا ....کاشکی حافظمونم یه اسباب کشی میکرد

قربونت عزیزدلم دل به دل راه داره خانوم ......


خداروشکر که خوبی ....منم خوبم

پاسخ:
از دست دادن بلاگفا خیلی بد بود :(((
اما خب ما دست بر نمیداریم از نوشتن
چه روزایی که دلگیری ... چه روزایی که آشوبی ...
لعنتی ..
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی