بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

دنیا همینو میخواد!یادت بره کی هستی...

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ب.ظ

استیصال یعنی هی نوشتنت بیاید هی نتوانی بنویسی 

استیصال یعنی  مدام حل شوی در چیزی شبیه به نا امیدی

و من از تمام حروفی که تو ی حنجره ام دست و پا میزنند فقط یک چیز میگویم:

تمام نمیشوی در من.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
بانوی خیال

نظرات  (۳)

۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۱ یاسمین پرنده ی سفید
نظر منو می خوای؟
نذار واژه هات غرق شن...
یه وبلاگ نو بساز و آدرسش رو به هیچکس نده...
یا روی کاغذ بنویس و بذار یه جای امن :) فقط نذار واژه هات واسه همیشه غرق شن.
نذار یادت بره "گفتن" , "نوشتن"

هی رفیق... "این نیز بگذرد" :)
پاسخ:
 آخ رفیق چقد دلم میخواد ینفر هرروز و هر دقیقه این حرفارو در گوشم بگه
چقد دلم میخواد غرق شم تو هزارتا کلمه
چقد دلم خودمو میخواد، خود لعنتی ِ گند اخلاق و کله شق قدیمی
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۵ یاسمین پرنده ی سفید
:)
اگه دلت خواست من همیشه هستم... تا روزی که بتونم باشم
تو خوب مینویسی سحر...
نوشته هاتو دوست دارم... بنویس :)
گلوله ی سفید چربی دوست داشتنی گنداخلاقِ من :))))))))))
پاسخ:
جمله آخر منو پر پر کرد اصلا :)))))
استیصال .....
روزهایت را بسپار به خدا ...
گاهی ادم باید بگذارد کسی تمام شود ...که دردنکشد ..که ارام شود ..
پاسخ:
ممنون آبانِ مهربان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی