بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

بی پرده...

بیا دعا کنیم آن اتفاق خوب بی افتد

یا رفیق ...

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ق.ظ


سه ساله که آرزوهام عوض نشدن ، سه ساله که دعاهام عوض نشدن ، و این اصلأ نشونه ی خوبی نیست ، راستش امشب تنها چیزی که خواستم این بود که بهم قدرت اینو بده که از بعضی از آرزوهام دست بکشم ، از این منطقِ بی رحم خیلی دلم پُره ولی خب دنیا همینه دیگه ... مینویسم اینجا تا یادم بمونه این دختری که دم دمای 20 سالگیشه یه تصمیم عجیب گرفته ، که از آرزوهای بزرگش دست بکشه قبل از اینکه نرسیدن به اونا از پا درش بیاره ... من آدم ضعیفه ی قصه نبودم ، من فقط از نرسیدن خسته شدم ...


پ.ن: واقعیت اینه که ممکنه یروز به همه ی آرزوهات برسی ، ولی اینکه کِی برسی از اون مهم تره ! آرزو وقتی از دهن بیوفته دیگه خوشمزه نیست


پ.ن: رفیق بمون برام حالا که بی رفیق ترینم

«یا رفیق من لا رفیق له» 


پ.ن: دنیا هنوز خوشگلیاشو داره ؟؟؟

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۷
بانوی خیال

نظرات  (۶)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۹ اسماعیل غنی زاده
یه وقتی میرسی به آرزوهات، یجوری که اصلا حس نکنی قبلنا چند سال پشت سر هم این همون آرزوی تو بوده...
پاسخ:
اینکه که چه وقت میرسی مهم نیس؟ رسیدن به بعضی از آرزوها فقط تو 20 سالگی قشنگه
۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ سکوتـــــــــ پاییزی
بنطر من مهم نیست کی به آرزوهای بزرگت میرسی، مهم اینه که هر وقت بهش بررسی مطمئنا میتونه تمام تلخی سالهایی که گذشت رو شیرین کنه .. اصلا برای همین اسمش آرزو هست، بخاطر خاصیت دیر رسیدن بهش. .. اگه الان جا بزنی کم کم آرزوهای کوچیک هم دلتو میزنه ...
پاسخ:
نمیدونم ، شاید هر کدوم از ما داره با نگا کردن به آرزو های خودش در مورد این قضیه فکر میکنه ، ولی واسه من کِی رسیدن خیلییییی مهمه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۹ یاسمین پرنده ی سفید
داره سحر... باور کن داره...
زمان بده عزیز دلم...

اینو می فهمم که گاهی آرزوها مزه اشون از دهن می افته... اما نذار... نذار هیچکس آرزوهاتو بدزده مهربون من
پاسخ:
میدونی؟ فقط دلم نمیخواد اون ینفر خودم باشم ! اون دزده !
آرزو وقتی آرزو هست که بهش نرسید؛وقتی به آرزوت رسیدی دیگه آرزو نیست!
نوشتی که کِی به آرزو رسیدن مهمه!من میگم چطوری به آرزو رسیدن مهمه؛همینکه با چه سختی هایی به آرزوت برسی ارزش داره،وقتی بهش رسیدی  فقط به آرزوت رسیدی.
پاسخ:
آره چطوری به آرزو رسیدن هم مهمه ، درست میگین
من فک میکنم اگه آدم بتونه به آرزوهاش برسه خیلی خوبه اما نه به هرقیمتی! دقیقن همونجوری که گفتی زمان دارن اما خب فراموش کردنشونم باید با وارد کردن به سری آرزوی جدید باشه وگرنه زندگی بدون آرزو و انگیزه واقعن فاجعه س!
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۴ یاسمین پرنده ی سفید
می فهمم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی